Benimde 45 gün oldu ara ara az olarak devam ediyor aile hekimliğine sordum kanamanın miktarı çoğalırsa doktora görün bide emzirdiğim içinde devam ettiğini söylediler.Kanamanın ilk günlerdeki gibi açık renk olmadığını söylediğimde de taze kan olduğu için renginin koyu olduğunu söylediler