Kızlar bebegınızı bu ayda son beslenmesini uyurken mama ile mi yoksa mama ile mı yapıyorsunuz mamalardan kaynaklı gece cok hçgazı oluyor sma aptamıl hip kullandım aptamıl de sanırım daha az ama yatarken tam mamayı ıcmeyınce gece 4 gıbı muhakkak uyanıyor gazdan kaynaklı 4drn oncede oldugu oluyor tımee tipe kullandım bıneron sonra kendim deldim ucunu filan oylede yaptım sureklı gaz sıkıstırıp uyanıyor uyanıncada mama yemeden uyumaz daha cok gazlanıyor aksama dogru bazen meyve de yiyor acaba ondan mı yogurdunun sabah saatlerinde yer yogurtla gaz yapar derler ya