Sebusebu 18 aylık kızımın saçları kıvırcık baya bukleli. Çok karışıyor mustela, unibaby, dalin kullandım fayda etmedi saçlarını açamıyorum tiftik gibi oluyor. Şöyle güzel yumuşatan saçı açan şampuan önerniz var mı?
Meleklianne Sebusebu merhaba benim kızımda 17 aylık ve kıvırcık hipp kullanıyoruz bide nastica taraklar var onlarda saçını tarıyorum hiç acıtmıyor o tarak.hemen acılıyor