Kızlar. Ptt gittim sıramı aldım ama cocuk cok agladı duramadım cıktım. Güvenlige sordum 2 ay dolmadan vermezler dedi. E devlet sorguluyorum ödeme aşamasında diyor. 144 arıyorum acan yok.
Tam olarak ne yazması lazım para verılcegı zaman yada ne zaman veriliyor bilen var mı