Kızlar 2 aylık bebeğim var yani 40ım çıkalı daha 20 gün oldu. Bugün sanırım regl oldum. Erken değil mi acaba başka bişeyden mi?
15 gün önce spiral taktırdım ama lekelenme oldu bikaç gün sonra hiçbişey yoktu.
Onunla mı alakalı yoksa regl mi oldum erken mi beni aydınlatırsanız sevinirim🙏🏻