_Asilin_Annesi_ Kızlar oğlumu devlet kresine yazdiracagim ödenek gelirse herhangi bir aidat ödeme söz konusu olmayacak dendi acaba ödenek gelir mi ya bilgisi olan var mı?
_Asilin_Annesi_ Karaaslan2 bu dediğim okul ve devlet arasındaki mesele. Müdür devlet ödenek verirse ücretsiz olacak dedi