burnumageliyoduslkmsn Selam kızlar kızım 1 aylık oldu kalça çıkığı testi bu şekilde çıktı çift bez kullan dediler kundak yasak başına gelen oldumu
Fatihsnm burnumageliyoduslkmsn merak etmeyin düzelir inşallah çok minik bir fark var zaten 3. Ayda tam belli olur bizim 3. Ayda 58 olduğu için tedavi süreci oldu
yagmuraltintas burnumageliyoduslkmsn canım bizimde değer 59du cift bez vs geçti çok şükür sınırda demişti bide biz geç ölçtürdük iki buçuk aylık falandı yani çok şükür düzeldi 🥰
ruveydaensar burnumageliyoduslkmsn zamanla düzeliyor genelde. Dert etmeyin. Bize de öyle demişti doktor.
Senden-bokolmaz Gulsn4335 kalça kemiği dar mi dendi size bizde 4 aylık olduk iki seferdir geçemiyiru,
Milena17 Alfaların 60 tan büyük betaların 55ten küçük olması gerekiyor Dert etmeyin çok sorun değil 3.ay görürsünüz düzelir
yagmuraltintas Gulsn4335 tip 1 a ile uyumlunun karşısında öyle yaziyor ya ona şey yapmayın tip 1 a normal oluyor
aygulll95 benim de bebeğimin kalça çıkığı vardı. 1 ay frejka yastık kullandım ama sürekli kullandım hiç çıkarmadım sadece banyo yaparken çıkardım.1 ay sonra çok şükür düzeldi
merveafralina aygulll95 ölçüleri kaçtı frejka yastığını kullanmaya başladığınızda ve kaç aylıktı kaç olunca çıkardınız yastığı