Kızlar ilk hamileliğimde uyuşmazlık sorun olmadı ama şimdi ikinciye hamileyim ne yapmam gerekiyor ilk hamilelikte doğumdan sonra kalçamdan bi iğne vuruldum ama ne iğnesiydi bilmiyorum bu konu hakkında bilgisi olan veya benimle aynı durumu yaşayan var mı