Oğlum 26 aylık 3 gün ince tuvalet eğitimine karar verdim pişik oluyordu sürekli gözlemledim tuvaletini yapınca üstüne oturamıyor rahatsız oluyordu 3 gündür güzel ilerliyor fakat bugün büyük tuvaletini görünce korktu ve girmek istemedi elinden tuttum bende yanına oturdum konuştum onunla sonra ikna oldu sizler nasıl alıştırdınız lazımlık falan kullandınız mı? Bi de hani lazımlık alsam hani her yerde ona yapmak ister mi?