Merhabalar oğlum emiyor ama arada mama da içiyor ek gıda da alıyor mama yı genel de gece yatarken içiyor ya da dışarda olduğumda anneme bıraktığımda içiyor . 1 yaşından sonra da devam ediyor muyuz süt verebiliyor muyuz yatarken versem . Sizler nasıl yaptınız ?