3yas 7 aylık
4 ay sonra 4 yaşında
Ama oğlum çözemiyorum artık
Sabah 8 de uyandı saat iki oldu
Herşeye ağlıyor
Neden bu böyle neden şöyle
Telefon tablet istiyor
Vermiyorum süreli veriyorum
Kendi başına oyun oynamıyorum sürekli park istiyor Sabah çık gece gir asla yorulmaz
Arkadaş Arkadaş diye ağlıyor
Öyle bir ortamım yok
Parka zaten çıkıyoruz
O kadar yoruldum ki
Oyun hamuru verdi bunu yuvarla yuvaladim ağlıyor neden böyle yuvarladın kısacası herşey aralıksız mız mız mız mız