AegeansMom benim o tarz acılar geçmişti çoktan. Dikiş yerim pişik gibi acıyordu ilk, sıcaktan diye düşündüm sonra bir kısmı dikişin şişmeye başladı sivilce gibi pütürlendi sonra da oturup kalkarken bayaaa bıçak yarası gşbi acımaya başladı 😔 doktora gittiğimde denizden mikrop kapmış olabileceğimi söyledi enfeksiyon olmul dedi