Merhaba kızlar ben devlete gidiyorum kontrolleri için geçen ay gittiğimde menenjit için takvim oluşturmak istedim ben bu sorumluluğu almak istemiyorum size bırakıyorum dedi ben yaptırmak istiyorum siz takvim olursturursaniz nerede yapılıyorsa ben yaptırırım dedim ama anlamadım takvim oluşturmadı ssglik ocagi yapıyor dedi orayi da aradim oranin hemsireside yapamıyor mus ozele git dedi neyse ozele gidicem de size sormak istediğim bunun takvimi nasıl oluyor bu hafta 5. Ay olucaz bu ay mi baslamaliyim 7. Ay da mi nasil yaptirmaliyim yaptıran anneler soyleyebilir mi rica etsem bu cumartesi gidicem ozele simdi oda 7. Ay derse boşa gitmek istemiyorum açıkçası bilginiz var mi?