10 günü geçti kabızlık gitmiyor iştahim gitti hiç birşey kalmadı türk kahvesi çok içiyorum kabızlık yapıyormuş salak kafam yeni öğrendim birde hastanede kalıyordum refakatçi olarak hep tost yedim hiç sıvı tuketmedim su dan başka olay buralara kadar geldi. Kendime duphalac aldım yok olmuyor bir tane lavman aldım onuda yapamıyorum kendime kimseden yardım alamam utancımdan bunun iğnesi hapı filan yokmu. Yardımcı olabilecek olan birisi yokmu helllp özur dilerim biraz açık yazmis olabilirim. Karışık da yazmış olabilirim kızım durmuyor birde . Sanki canımı aliyirlar gibi