gizlibiriii Arkadaşlar 2 gün önce mide kanaması geçirdim. Anneme geldim. Şimdi kızım kusuyor fışkırarak. Kolları buz gibi. Aşırı terliyor. Doktora götürücem. Üç kere kustu fışkırtarak hemde. Annemde yerde yatıyorduk. Yer mi çekti çocuğu?? Ondan olur mu?
midekoruyucu gizlibiriii üşütmüş de olabilr başka bir sağlık sorunu da olabilir. Doktora götürün mutlaka. Size de çok geçmiş olsun 🌸