Hello-kitty valla ben ne var ne yok hepsini almıştım .
Özellikle olur da Allah korusun hastalanır bir şey olursa diye alerji şurubunu, ateş düşürücü şurup, ateş ölçer, burun spreyi, boğazı ağrırsa diye boğaz spreyini bile aldım yanıma 😃 Kendimiz için de parol ,zyrtec almıştım. İyiki almışım lazım oldu.
Tatil yerlerinde fiyatlar uçuk. Sinekler için sprey almayı unutmuşuz , onu tatil yerinde aldık mecbur .
Güneş kremi ise kendimiz için Nivea, oğlum için sebamed aldık .
3,5yaşındaki oğlumla gittik.