gggb bizim en son 21 günlükken sarılık değerine bakıldı , 11.9 çıkmıştı. 10’un altına düşmesi gerekiyor demişti doktor. Aynı gün uzamış sarılık tahlilleri de yapıldı , hiç bir sorun yoktu, anne sütü sarılığı dendi. Ondan sonra tekrar sarılık değerine bakılmadı, renginin açılması 3-4 ayı bulmuştu.