Merhaba benim prematüre olan 2 aylık bebeğim var. Uyurken veya uyanık farketmiyor hıık hıık diye ses çıkarıyor nefesi kesiliyor gibi oluyor ve ara ara 2-3 defa arka arkaya öksürüyor acaba solunum yollarında bir sorunu mu var ciğerlerinde felan haftaya doktor kontrolü var ama ben geceleri uykudan fırlıyorum nefes alamıyor diye. Başına gelen var mı?