Kizlar oğlum 24 aylık tuvalet eğitimine başladık bir haftası bitti iyi kötü artık anloyordu cişini falan yapıyordu ama hala konusamadigi için tabi yine çok zorlanıyordum yine altına kaciriyordu ikinci haftamizda ishal ve kusmadan dolayı hatanelik oldu ishali dünden beri biraz iyi bu sabah yine tuvalette götürmek istedim ama gelmek istemiyo ne yapmam gerek
Zaten bebekliginden beri kolikti çok zor bı cocuk sürekli ağlıyor artık aglamayu kendine alışkanlık haline getrmis ve benim sabrım kalmadı artık gerçekten tükenmiş durumdayım😞