Yusaydef Gunes-123 bende burda durayım haftaya tatile gidecez aslında benim kullandığım var bebekler içinde kullanılır diyorlar ama bilemiyorum
Wanderlust Gunes-123 2 senedir mustela kullniyoruz 0-6 ay gunes kremi onerilmiyor en temiz icerikliler mustela/ siveno/ trukids/ badger markalari icinden butcenize uygun olani secebilirsiniz aklima gelen markalar bunlar doktor bize mustelayi onermisti🌸
Yusufyagizt Gunes-123 2 yildir sebamed kullaniyorm ben cok memnunum ilk ogluma 1 yasindayken baslamistim kullanmaya suan 2. Bebegim 4 aylik gectigimiz hafta ondada kullandik
papatyahanim0905 Beeo çocuk güneş kremini kullanıyorum. Hem sürmesi kolay hemde içinde hiç bir zararlı madde yok. İTÜ onaylı. Watsons ve rossmannda var