Ebulim1987 34 haftalik 1650 Grla doğum yaptım şuan 4.5 aylık beş kilo görenler minnak kız diyor canım sıkılıyor sizde kilo alımı nasıl kizlar
tubiiik_ Ebulim1987 34 haftalık dogum yaptım kızım 1800 gram dogdu 4 ayllıkken 4 bucuk kiloydu 8 ayında 9 kiloydu suan 18 aylık 11 bucuk kilo cabuk toparlıyorlar kime ne derse desin takmayın kafanıca
Alparslanmom_ Ebulim1987 benim bebeğimde 35 haftalık doğdu önemli olan sağlıklı olması ağzı olan konuşuyor torba değil ki büzesin asla umursama sen bebeğine ne kadar verimli olabilirsin ona bak
benaslindayohum Ebulim1987 33+4 te 2090 gram doğdu kızım 3 aylıkken 5i gördük 1 yaşta 9 kilo olmuştu şuan 2 yaşında 11 kilo, ilk 3 ay anne sütü sağıp eoprotin katıyorduk, kzıımıda 3 aylıkken yenidoğan sanıyorlardı kangurunun içinde 😁🤦♀️
Arelmommy Ebulim1987 Toparlanıyorlar merak etmeyin hatta küçük doğan çocuklar daha hızlı büyüyor derler bende 35.haftada doğum yaptım ama 3040 doğdu oğlum çevremdeki tam haftasında doğan bebekleri gelişim olarak geçti mesela
Ebulim1987 tubiiik_ 8. Ayından sonra toparlıyorlar daha çok herhalde 😔 sağlığı yerinde şükürler olsun aynı aylık bebeklerle yan yana gelince benim kız biraz küçük kalınca istemsizce üzülüyorum teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için
tubiiik_ Ebulim1987 8. ayda toparlamadı 4 . ayından sonra hep 1 rer kilo almaya başladı doktor nomalde ek gidada bebekler 400-500 gram alıken senınki maşaallah 1 kilo ile devam etti dedi 16. ayında yurumeye baslayınca kilo alımı bıraz durdu hep hareket halınde hiç oturmuyor
belbal29 29 haftalık doğdu benim bebeğim de şu an 10 aylık 8. Aydan sonra fark edilir bir toparlanma oldu gerek boy kilo gerek fiziksel ve zihinsel gelişimi
Ebulim1987 belbal29 gelişim acisindan oturmasi hareketleri atak haftaları falan geriden mi oluyor yoksa olduğu ay olarak mi hesaplaniyor kafasını dik tutma yada gülme el becerileri falan normal aylığına göre gidiyo sanki
belbal29 Ebulim1987 bizimki 29. Hafta yani epey erken doğdu gelişimi de tam doğması gereken zamana göre gidiyor 2 buçuk ay geriden yani
tubiiik_ Ebulim1987 kimseyi takmayın cok inanki okadar cabuk toparlıyorkı bi anda bi bakmıssın tospik olmus anlamıyorsun bile
saribez benaslindayohum aynı durum bizde de var tanımadığım bir kadın bana bakıp bu bebek hiç gelişmemiş demişti ayyyy sana kaldı sanki
edafmo Ebulim1987 bazı bebekler sonradan hızla kilo alıyorlar bence doğum kilosuna göre normal kiloda. Ben 35-4te 2900 doğurdum 5 aylık bugün en son tartıldığında 7200dü on beş önce falan
benaslindayohum saribez nerden nereye vardığını kimse bilmiyor işte nasıl mücadele verdiğimizi uğraştığımızı 🥺