Zubeydeeren Oglum tam 2 aylık emme refleksi cok fazla bu yuzden emzik denemek zorundayım emzik yapisi nasil olmali hangi markalar güvenilir
GmzSnn Zubeydeeren ben damaklı emzik kullanıyorum türkiye markası değil damaklıları rahat tutabiliyolar diye o yüzden şu an hangi markayı alırsam alayım tutuyo damaklı olduğu için
LatiLokumum_G GknL canım damaksız meme ucuna benziyor , damaklida daha yatik ağız içine oturuyor .damaksız bir yaşından sonra kullanılması pek önerilmiyor diş yapısını bozabilir diye.damaklilarda prematüreler için daha kolay tutulabilir oluyor.