Zehrakizim06 Şu anda sma optipro kullanıyoruz ama bebeğimi kabız yapıyor ıkınmaktan bir hal oluyor yavrucak önerebileceğiniz bi mama markası varmı kullanıp memnun kaldığınız lütfen yardım edin..