Kızlar 40 günlük oldu bugün bebeğim. Ama lohusa depresyonunu atlatamıyorum bir türlü. Eşim kayınvalidem hepsi sürekli yanımda. Her işimi yapıyorlar. Ama benim iştahım 0 hiç birsey yiyemiyorum. Sürekli midem bulanıyor. Hiç bir seye halim yok. Bugün kadın doğum doktorum pasiflora içebilirsin dedi. Kullanan varmı merak ediyorum