Bebisss03 şimdi ben 8 ay önce bir ayda iki farklı doktora gittim ikisi de ekg efor eko yaptılar gülüyorlar geri gönderiyorlar ama bende terleme sıkıntı sinir hatta ilk doğumdan sonra göğsümde boğazımda baskılar sol omuz kol ağrıları ,, şuan da da aşırı hızlı atıyor kalbim hissediyorum. Hani basit birşey de olsa olmasa da ben zaten düşüne düşüne arttırıyorum bunu da biliyorum bak böyle de bi ruh hastasıyım 😀 işte şey mesela sol göğsümün içinde iğne batar gibi sanki kalbimin oldupu yerde kramp gibi anlamsız yani. Şöyle boynum da çok ağrıyor baskı var orada da siz bilirsiniz gelen vardır size böyle hasta boyun fıtığı ya da düzleşmesi gibi sorunda yapar mı bunları