Alyazeynep valla lokal oldu pipiden iğne yaptılar 5 dk sonra odaya işleme aldılar beni veya babasını yanına almadılar tabi orada çok fazla ağladı sesi kısıldı gözleri sis bi halde çıktı işlemden ilk idrar hoc zorlamadi çok şükür ama mizmizlihi oliyor tabiki krem verdiler onu uyguluyoruz her bez sonrası ve karton bardak koyuyoruz şu son bir sattir idrarda fazla ağlıyor sonrası iyi yine şükür oturamiyor açıyor sanırım hala