5 ayimizi doldurduk doktor önerisiyle ek gıdaya başladık. Bugün yoğurdun 3.gunu. yoğurdun değdiği yerler kızarıyor 5-10 dk içinde geçiyor ama. İlk güne göre daha az kızarıklık oluştu. Sizce süt ürünlerine alerjisi olabilir mi yoksa vücutları hassas olduğu için mi?