Mommy007 Bebeğimin kolunda 2. Ayda vurdurduğumuz aşısı 5.ayda iltihap gbı oldu dus aldıktan sonrada uzeri açıldı bu durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi?!?