Merhabalar güzel anneler
Oğlum 1yaşında dün 1 yaş kontrolu vardı bazı değerlerı düsük çıktı demir ve d vitaminini zaten bekliyordum bir türlü düzenli kullanıma gecemedik 🙁 bugünden itibaren geçtim iki elim kandada olsa unutmadan vereceğim neyse asıl konumuz proteinde eksik çıkmış oğlum peynir yumurta et tavuk tüketen bir bebek hatta hergün yumurta yedirmeye dikkat ediyorum sebze ve meyvede yiyor hatta ilikli su yaptım coğu yemeğinede koyarım ama anlamadım iştahsız bir bebekde değil ne verirseniz yer çok şükür kilo alımı biraz düsük ama bu zamana kadar doktorlarimiz bir sorun oldugunu söylemedi günde 2 kere 125 cc mama geri kalanini ek gida ile goturuyoruz kilosu hic bir sekilde derdim değil sagligi yerinde olsunda zayif olabilir cunku bende yapi olarak kilolu degilim ama bu protein biraz canimi sıktı varmıdır önerileriniz
