Yasemin23 bugün sırf bu soruyu sormak için girdim bende. Benim oğlumda 5 aylık tam. Ve yürümek istiyo artık çocuk. 9 kilo şuan zaten kucakta zor taşıyorum. Yürütiyim diyorum koltuk altlarından tutuyorum ama halının boyu bitmeden kan ter içinde kalıyorum insanın kolu dayanmıyo. Oyun matı aldım emeklesin diye. Yok yani cocuk yürümek istiyo ağlıyo. Yürütünce susuyo. Emeklesin diye uğraşıyorm emeklemek istemiyo ağlıyo. Tuvalete bile gidemiyorum yemeğimi zor yiyorum mecbur hep kucağımda. Doktorumuza geçen ay kontrole gittiğimizde oturma muhabbetini sormuştum . Yatırdığım yerden mekik çeker gibi dimdik kalkıyo oturtiyim mi diye. Çocuk kendi kalkıyo artk neden oturtmuyosun dedi. Ayagının üstünede bastırın dedi. Şimdi bunu sorsam dicek cocuk yürümek istiyo neden yürütmüyorsunuz. Ama cevremde o kadar çok baskı var ki 6 aylık olsun en az diye. İyice arada kaldm. Doktorum oturma muhabbetinde eskiden raşitizm diye bi hastalık vardı ondan böyle bi söylenti kaldı şu dönemde bebek oturur diye bi kaide yok demişti. Her bebek kendne özel demişti. Bende etraftaki tehlikeleri kaldırıp koymak istyorım yürütece. Ama çevre baskısı beni yedi bitirdi cidden.