Dmnkls 5 buçuk aylıkken ek gıdaya doktor kontrolünde geçtik şimdi 6 buçuk aylığız bebeğim yemekle ilgili hiç birşeyi ağzına götürmüyor iştahsız da bir bebek ama oyuncak vs olduğu zaman ağzına alıyor bu durumu yaşayan var mıdır?