EyleM123-
ikisini de kullandim. Sma optipronun suya karışması çok güzel oglum severek icti ama cok sivi kaka yapmaya basladi. Sirtina kadar taşıyordu. Bir de aksamlari gazdan kıvranıyordu ve tok tutmuyordu. 2 saat olmadan acikip ağlamaya basliyordu. Iki kutu kullanip Bebelac golda döndüm.
Bebelac goldun eksi yönü suya zor karışıyor. Tok tutma suresi 3 saati buluyor. Oglum bir gun kaka yapiyor bir gün yapmıyor. Kilo aldirmasi guzel. Kusmada yapmadi.