gurbetcimami 2 yaşında oğlumla 1200 km geldik ailecek. Oto koltuğunda fazla durmak istemedi. Yanımıza meyveler, atıştırmalık almıştım. Çorba yapmıştım termosa. Marketten çikolatalı süt, puf falan almıştık.(Arada yiyor.) sevdiği kitapları falan biraz kucakta biraz oto koltuğunda geçirerek gelmiştik.