Ebruli_38 çocuk doktoruna randevu alıyorsunuz o sizi ultrasona yönlendiriyor orada iki bacağını sabit tutup ultrasonla 30 saniye içinde bakıp sonucunu söylüyorlar zaten. Ama hemen ultrasona alırlar mı bilmiyorum çünkü bize tarih veriyorlardı bi tanıdığımız vardı hemen girdim çektirdik öncesinde öğrenin yada bi tanıdık ayarlayın derim