Kızlar merhaba. Adet oldum bitti kahverengi akıntı gelmeye başladı sonra tekrar dan adetim gibi kanamam devam ediyor korkuyorum doktorada gitmeye böyle bir sorun yaşayan var mı geçen ay dan doğum kontrol hapı kullanmıştım ona bağlıyorum ama başka sebeplerde olabilir diye düşünüyorum 🤔