Kuyavuz 5 aylık bebeğim var diş çıkarmaya başlayıp başlamadığını nasıl anlicam çevremdeki herkes 5. Ayda başlar diyor bizde herhangi bir huysuzluk ateş yok sadece salya akıtıyo ama 4. Aydan beri akıtıyodu zaten 3. Aydan eli hep ağzından dişlerine bakıyorum herhangi bir şişlik beyazlık vs. Yok sizin kızınız kaçıncı ayda hangi belirtilerde diş çıkardı ?
Kayasuzey Kuyavuz merhaba bizim oğlumuz ilk dişini 11. Ayda cıkardı Salya akıtması diş çıkarması anlamına gelmiyor bizimkisi 6. Aydan beri akıtıyordu Doktorunuza götürdünüzmü?
Kuyavuz Kayasuzey doktor henüz normal dedi ama baba tarafından ve anne tarafından da yeğenlerimiz bu aylarda çıkarmıştı
Yaseminsnl Her çocuk farklıdır gelişim olarak kimseyle kıyaslamayın, akıtabilir bu normal hemen çıkacak diye bir şey yok bi bakmışsınız 10.ayda çıkarmış belli olmaz benim kızm 4. Ayda salya akıtmaya başladı 10.ayda çıkardı düşünün