Lina2023 gökge bi yerde muhafaza ediyorum. Bestiron biraz dotkora göre sanırım. Bizim doktorumuz da kilo başına bir dmla olarak belirledi 2 aydır o şekilde devam ediyoruz. Ben kaşıkla veriyorum, buzdolabında demir içerğinin tepkimesi olur mu bilmem. Aramızda kimya/farmakoloji bilen ses etsin. Ziyan olmasın çünkü kaç para