Glbnnn9 pes etmeyin. Biz de öyleydik. Biberonu dik tutun, akışı azalıyor. Bununla ilgili videolar var. Her mama öncesi emziriyordum. Sonrasında da hatta. Tanıdıklarımdan 3.4. Ayda mamayı bırakanlar olmuş. Bizde öyle olmadı malesef. Sırayla önce gündüz sonra gece bıraktı mamayı 10 ay civarında. Biberonla aşk yaşıyordu resmen görünce çırpınıyordu. Şu an 13 ayına girmek üzere. Yemek yiyor ve uyumak için emiyor.