Merhaba benim bebeğim 7 günlük sağ göğsümü emmeyi hiç istemiyo soluda ehh canı isterse günde anca bir iki kere emiyo, bende sağıp şırıngayla veriyorum parmağımı emerken ama sütüm azalmadı aksine artıyo ısırgan otu demleyip içiyorum bestlak damla içiyorum ne kadar korkup çevrenin etkisinde kalırsak o kadar azalıyo süt bence mamada veriyorum ben. Birde mesela göğüs ucunu bulamıyo benim bebeğim bence kimse önermiyo sonra cok zor bırakırsın vs diyo ama silikon göğüs ucu aldım ben iki gündür biraz daha fazla emmeye başladı onunla tavsiye olarak söylemiyorum herkes eleştiriyo cünkü ama ben tek emsinde nasıl olursa olsun kafasındayım