OptimusPrime 32Merveserin32 Benimde 43 gün oldu. 1 haftadır fazla fazla geliyor lekelenme gibi değil. Bende adet görüyorum sandım☺️ Kasıklarımda ağrıyor belkide adet olmuşumdur anlayamıyorum. Ama ped takmaktan cildim tahriş oldu resmen. Bıktım.🤦🏻♀️
Yassos 32Merveserin32 benim 40 günden sonra bir bitti bir tekrar başladı 60 güne kadar sürdü ben de doktoruma sormuştum 2 ay sürebiliyor demişti geçerse gel bi bakalım demişti .
egee 32Merveserin32 benimde oyle olup sonra tamamen kesilmisti. Bende biteceği yerde arttı iyice demiştim. 50 güne kadar bekle durmazsa gidersin doktora ama durur yani o 40 gün ortalama süre kimisininki 20 günde bitiyor kimisi 50 gün sürüyor
GmzSnn 32Merveserin32 belki ilk adetinizi görmüşünüzdğr lohusa kanı kesilirken o başlamıştır bi doktora görünün
Seyda-Almira 32Merveserin32 iki haftada bir gidiyorum canım şuan ilaç kullanıyorum üç gün sonra tekrar gidicem bakalım doktor o zamana gececigini söylemişti bugün baya azaldı ama bilemiyorum inşallah geçer
KumsalPoyraz OptimusPrime 40 başı deniliyor buna yani adet oluyorsunuz bende de aynı şekil oldu 10 gün yoğun geçti diğer günler lekelenme şeklindeydi 40. Gün. normal adet olur gibi geldi doktora kontrole gittiğimde kırk başı normal dedi
Ozgesirin 71 gün sürdü canım. Artık bıkmıştımmmmm. Parça kalmış dedi doktor kanama yoluyla atarsın yada kürtaj yapalım dedi bende kanama ile attım.
Deletedmon0092 32Merveserin32 benim 40 gün geldi 1 hafta durdu sonra tekrar geldi o 1 hafta da heralde adet gördüm