benkosarim Burculice evet iyi bir doktor var orada çok sevmiştim ama adını hatırlayamıyorum 40 sonrası kontrole kendi doktorum izinli olunca ona gitmiştim durum bir bakayım bulabilirsem b ile başlıyor uzun bir adı var