Annemin anlattığına göre midesine aniden şiddetli bir sancı giriyo o sancı dayanılacak gibi değil 6 7 dk sürüyor ve o esnada bir terleme geliyormuş kolları karıncalanıyormuş belinde bir ağrı oluşuyormuş. Her defasında acile gittik serum yedi geldi.Doktora gittik cuma doktor endoskopi istedi annemde korkuyor yapmıcam diyor yani ne olabilir ki belki taş vardır böbrekte safra kesesinde dedik ama adam direk endoskopi diyor insan bir film çeker yani inşallah kötü birşey değildir. Bu şikayetleri yaşayan oldu mu hiç