Seymaegeokan Yaklaşık 2 buçuk aydır gece sürekli uyanıyor.sütüm mü yetmiyor diye kaşık maması denedim işe yaramadı.sanırım meme alışkanlığı oldu .bu durumu nasıl atlatıcaz yardımcı olabilecek olan varmı ?