Lalinvanilya Kızlar otomatik süt pompası hangi marka önerirsiniz phlips avent iyi mi memnun kalan var mı Siz hangi markayı kullanıyorsunuz.
benkosarim Lalinvanilya ben de kiwi var ben memnun kaldım ama eğer çalışacaksanız ya da çalışıyorsanız sürekli sağım yapmanız gerekiyorsa tabii ki Philips avent alabilirsiniz
GulAb Lalinvanilya ben daha yeni Philips avent aldım. Bir kere denedim iyi gibiydi. Uzun süreli kullanımda nasıl olur bilmiyorum açıkçası
zeynepAasya Lalinvanilya lansinoh süt pompası çok iyi. 2 ablam kullandı şimdi sıra bende hem uzun ömürlü, hem kullanışlı. Çantama atıp istediğim yere götürüyorum yer de kaplamiyo.
ayseasel1 Lalinvanilya bebeğim emmedi 1 yıl sagarak besledim. Medela hastane tipi kiraladim. Çift sağım kullandım. Lansinoh ve medela swingde denedim lansinohtan verim alamadim
Eackr Lalinvanilya kesinlikle bebebao yurtdışından geliyor. Kiwi kullanıyordum yeterliydi ama nerdeyse tamamen sağarak beslenmeye geçtik. Kendi kendine sağım yapan otomatik şarjlı makine. Süt sağarken her işi yapabiliyorum resmen özgürleştim. Tavsiye ederim