Pnar35 2 aylık kontrolüne gittiğimde bebeğimin bir burnundan yeşil sümük geliyordu doktoruna söyledim burnunu nasıl temizlediğimi sordu, izotonik sprey almıştım onu sıkıp aspiratör veya pompayla temizliyordum her gün de banyo yaptırıyordum bir turda banyodan çıkınca çekiyordum ancak hırıltısı hiç geçmiyordu ve bazen mememde nefes almayı bırakıyordu. Bunları doktora anlattığımda burnunu yıkamam gerektiğini söyledi ve masaya yan yatırıp bir burnundan 10 cc izotonik yolladı kaldırdı sırtına pışpışladı çevirip diğer burnundanda aynı şekil 10 cc yolladı gelen sümüğü anlatamam ben bebeğimin burnunu sadece temizlediğimi sanıyormuşum meğerse ve sarı yeşil sümük ilerledikçe de bronşite çevirirmiş şu an hala öyle temizliyorum doktor her emzirmeden önce dedi ben o kadar yapamasamda günde 3,4 yapıyorum gece yatmadan ve sabah kalktığında kesin yapıyorum çünkü çok tıkanmış oluyor. İlk başta 2,5 veya 5 cc yolluyordum ancak doktoru gibi 10 cc yollamazsam tam çıkmıyor bu şekilde yapıp en son pompayla kalan var mı diye yokluyorum bebeğim ondan sonra çok rahat etti hem uyuması uzadı hem mememde nefessiz kalmıyor artık