Asumanttt olur tabi başırsak hareketlerini düzenliyor bi kere gaz için ben yurtdışından bi krem getirtmiştim kimyonlu skin tamany windsalbe diye o baya iyi
Gelmişti masaj yapıyordum rahatlıyordu bide kiraz çekirdekli kemer kullandım çoğu kişi memnun kalmamış ama bize şyi geldi bizim çok büyük gaz sorunumuz olmadı 1,5 aylıkken pik yaptı sabsimplec vermişti doğum da kontrol eden dr mahvetti çocuğumu başka bi dr a gittim relactaz damla kullandım çok iyi geldi sonra nurse harveys şurup kullandım oda rahatlattı bayadır vermiyorum kendissi geğiriyor artık