Eşimle 3 bucuk senedır evlıyız 9 bucuk aylık kızımız var ılk defa tatıle gıdecegız 3 gunlugune tur aldık ve kapadok ya cok sıcak artı surkelı gezıcegımzıden kızımı goturmeyı dusunmuyorum aslımda pnuda goturmek ıstıyorum ama tur adıgımız ıcın cok yorulucak ve sıcakda kavrulucak kaynanama bırakacagım sızce goturmelımıyım ılk defada tek gıdıcez acıkcası bırazda kafamızı dagıtmak ıstıyoruz sızce napmalıgım sız olsanız napardınız