1anaa2evlat Kızlar 1 aylık hamileyim damağımda şişlik var çok ele gelio dedi aile hekimim sancısına dayanamıyorm yataktan kalkamiom sürekli sıcak basio yarn randevum var onu bekliorm bunun tedavisi nedr