tekbasimabakiyorum Sağlık bakanlığı iki saat diyor, 24 saat de dolapta saklayabilirsiniz diyor. Ben bir saati bulduysa döküyordum hemen. Siz nasıl yapıyorsunuz?
Yineben tekbasimabakiyorum hayır canım bak şimdi. Mamayı hazırladın bebek bunu icmedi hiç ağzını surmediyse dolapta 24 saat duruyor. Ama içti yarım kaldıysa 1 saat duruyor. Mesela saat 10 da mama yapıyorum 11 e kadar icirmeye çalışıyorum kalanını da .
Kepekekmegi tekbasimabakiyorum eğer hiç içmediyse 1 saat kadar bekleyip tekrar deniyorum yine içmezsem döküyorum eğer yarısını falan içtiyse hiç beklemiyorum
P2044 kayraninannesiiii Kesinlikle bende öyle yapıyorum bekledikçe ayrisiyor zaten , döküyorum geçiyorum kendimde icmek istemezdim çünki bebek olsam bende bekleyen mamayı .
theanalikko tekbasimabakiyorum ben hastanede çalışırken yarım saat oda sıcaklığında beklediyse döküyordum. Kokuyor çünkü bakteri üretmeye başlıyor. Likit mamalar var belki onlar için 24 saat yazıyordur
Miniktirtillarim tekbasimabakiyorum valla hava oyle sicakki ben bozuluyorum mama nasi bozulmasin. Max 1 saat bekletiyorum ben sonra cop ne yazikki
tekbasimabakiyorum Miniktirtillarim aynen öyle, ben de öyle yapıyorum da sağlık bakanlığı neden öyle demiş anlam veremedim
MerhabaBenParis tekbasimabakiyorum bebeğin ağzıyla temas ettiğinden bakteri üretmeye uygun hale geliyor
GiybetReis tekbasimabakiyorum kutunun üstünde 1 saat diye yazıyor olmalı. Aptamilde yazıyordu😊 zaten ekşiyor ve tadı değişiyor😊
tekbasimabakiyorum GiybetReis evet yazıyor zaten, ben öyle yapıyorum. Sağlık bakanlığı iki saat deyince kafam karıştı size sormak istedim
Eda1414 tekbasimabakiyorum yarım saat bile içmese mamayı çok kötü kokuyor o yüzden çok uzun süre durursa büyük ihtimal bozulur
Arelmommy tekbasimabakiyorum oda sıcaklığında 2 saat diye biliyorum ama 1 saatten fazlası içirilmemeli bence kokuyor hemen