Merhaba anneler. Bebeğim 19 aylık. Son 1 aydır korktum diyip duruyor hiç bişey ortada yokken. Mesela tek başına odaya giidp bişey almasını istediğimde döndüğünde korktum korktum diyo sürekli. Yada oturdugumzda bian böyle durup korktum diyebliyor. Neden olabilir acaba normal bi süreçmidir? (Sürekli dua okurum)